Universiteit Utrecht / Academiegebouw / 2017

i

Universiteit Utrecht

De Universiteit Utrecht is een brede, internationale onderzoeksuniversiteit met een sterke band met de stad Utrecht. Onderwijs en interdisciplinair onderzoek zijn sterk met elkaar verbonden, er wordt met elkaar samengewerkt in hechte communities.

Artikel ›› Universiteitsmuseum Utrecht


Universiteit Utrecht / Brand architecture / Universiteitsbibliotheek / 2017
Universiteit Utrecht / Brand architecture / Utrecht Young Academy / 2017
Universiteit Utrecht / Brand architecture / Centre for Academic Teaching / 2017
Universiteit Utrecht / Brand architecture / Onderwijsadvies & Training / 2017
Universiteit Utrecht / Brochure / Centre for Academic Teaching / Symposium / 2019
Universiteit Utrecht / Flyer / Centre for Academic Teaching / 2018
Universiteit Utrecht / Brochure / Centre for Academic Teaching / Symposium / 2020
Universiteit Utrecht / Flyer / Centre for Academic Teaching / 2018
Universiteit Utrecht / Flyer / Centre for Academic Teaching / 2018
Universiteit Utrecht / Flyer / Centre for Academic Teaching / 2018
Universiteit Utrecht / Merkarchitectuur / Centre for Academic Teaching / 2017
Universiteit Utrecht / Merkarchitectuur / Utrecht Young Academy / 2017
Universiteit Utrecht / Merkarchitectuur / Universiteitsbibliotheek / 2017
Universiteit Utrecht / Merkarchitectuur / Onderwijsadvies & Training / 2017
Universiteit Utrecht / Campagne / Poster / Centre for Global Challenges / 2018
Universiteit Utrecht / Campagne / Poster / Centre for Global Challenges / 2018
Universiteit Utrecht / Campagne / Poster / Centre for Global Challenges / 2018
Universiteit Utrecht / Campagne / Poster / Centre for Global Challenges / 2018
Universiteit Utrecht / Campagne / Poster / Centre for Global Challenges / 2018
Universiteit Utrecht / Campagne / Poster / Centre for Global Challenges / 2018

Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2016-2018). Merkarchitectuur. Concept & ontwerp: Kommerz. Het Brandteam van de Universiteit Utrecht heeft dit doorontwikkeld en vastgelegd in een geldend en bindend beleid met een overgangsfase van vier jaar (2019-2023).

Toepassingen: Centre for Academic Teaching (2017-2021), Utrecht Young Academy (2017) & Centre for Global Challenges (2018). Academiegebouw (2017), vlagontwerp: Kommerz. Met dank aan: Ariane Hofmeester, Sylvia den Hengst, Erwin Leufkens & Bas Huissen (Brandteam), Mariëlle van den Berg & Marianne Bruins (CAT), Fati Shahrabi Farahani (UYA), Sjoukje van der Kolk (CGC), en Christel Kleijnen (V&C). Beeld: Kommerz (I).



Universiteit Utrecht / Give-away / Tony's Chocolonely / 2017

I

Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016
Universiteit Utrecht / Green Office / Poster / 2016

Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2016-2017). Green Office, Utrecht. Copywriting en ontwerp: Kommerz. Met dank aan: Marianne Bruins, Ariane Hofmeester, Joris Peelen. Beeld: Kommerz (I).



Universiteitsbiliotheek Utrecht / Stickers / 2016

I

Universiteit Utrecht / Open Science Programma / 2021
Universiteit Utrecht / Open Science Programma / 2021
Universiteit Utrecht / Open Science Programma / 2021
Universiteit Utrecht / Open Science Programma / 2021
Universiteit Utrecht / Open Science Programma / 2021
Universiteit Utrecht / Open Science Programma / 2021

Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2021). Open Science Programme. Ontwerp: Kommerz. Universiteitsbibliotheek Utrecht (2016). Raamstickers. Ontwerp: Kommerz. Met dank aan: Judith de Haan, Tom Peijster, Ariane Hofmeester, Christel Kleijnen. Beeld: Kommerz (I).



Universiteit Utrecht / Schrijfblok / Tabula Rasa / 2015

I


Opdrachtgever: Universiteit Utrecht (2015). Redactie en ontwerp: Bram Nijssen (Kommerz). Drukkerij: Unigear, Utrecht. Met dank aan: Ariane Hofmeester. Beeld: Kommerz (I).